00:02

Nu har vi precis kollat klart på filmen- Ps I love you. Underbar film att kolla på med den man älskar. Och den jag älskar står nu i duschen för därefter SOVA haha lillaskolpojken har skola imorgon medans jag ska sova läänge. Får se om jag ska träffa Sandra helt slut i kroppen och huvudet, men hoppas sömnen ändrar på det. Isåfall blir det stockholm. Just nu tänker jag på hur underbart jag har det egentligen har faktiskt aldrig tänk riktigt på det sättet. Men man inser väl det när man är så pass mogen att förstå? Jag har en underbar mamma och pappa som bryr sig, en massa underbara vänner som alltid finns där. Sen får jag ju inte glömma min älskade pojkvän som jag är så himla stolt över att ha som pojkvän, älskar dig så obeskrivligt mycket. Så himla lyckligt lottad är jag-tack till er!
Slänger in några bilder här nedan, ska duscha och göra mig klar för sängen sen då PUSSEN!
mammapappaälskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0