16:23

Ny design suveränt! Just nu väntar jag på älskling och medans jag gör det så kan jag ju skriva lite mer om mig själv.
- A jag heter då Paulina Pernilla Michaela Hägerbäck. Blir 16 år den 7 oktober. Bor i Ösmo söder om Stockholm. Jag gillar att umgås med mina vänner och älskar att hålla på i köket. Och självklart min familj,släkt och min snygging till pojkvän. På fritiden brukar jag festa,plugga umgås och ta det lugnt. Förut så brukade jag spela fotboll och handboll, dansade streetdance ett år också. Men tyvärr kan jag inte träna längre pågrund av min skadade kropp. Mina knän är helt pajj ska operara dom i höst/vinter, står på operations listan. Ska göra ett så kallat titthålsoperation som man gör då tre hål två under knäskålen och ett snett över. Då ska dom rensa och kolla vad det är för fel för det vet dom inte ännu.. men jag har jätte överrörliga leder så det beror lite på det. Men varje dag så hoppar mitt knä lite hur det vill helst åt höger håll men ibland åt vänster men inte ofta. Haha menar då att det hoppar ur led. Sedan har vi ju min rygg som också börjat leva sitt egna liv och strejkar över allt jag ska göra böja mig ned ligga ned gå allt möjligt så ska till en napprapat och knäcka och kolla vad det är för fel på den då. Sen har vi min hjärna som inte fungerar som den ska.. haha nej skoja den fungerar iallafall någelunda som den ska förutom att jag är väldigt dålig på matte när det gäller vissa delar. Längtar som in i helsike till skolan för det är första gången jag får göra vad jag tycker om att göra men ändå vara i skolan och lära mig något. Ska gå hotell och restaurang inriktning kock som jag får välja i 2:an. Slipper min gammla skit skola som jag gått i 10år fyfan det var ett hel*e kan jag säga, lärarna lever i sina egna regelböcker osv.. men nu är jag borta därifrån det är huvudsaken. Sen får jag ju inte glömma att jag ska till Turkiet. Ska bli awesome med massa underbara människor. Appropå fotbollen och handbollen spelade jag sen jag var 7 och 6år. Levde för det så himla kul, handbollen slutade jag väl på för 3 år sen och fotbollen 2 år sen. Åkte på läger hade skit kul med alla, men så sket sig allt pågrundav knäna. Hoppas på att börja iallafall på fotbollen tills nästa år kanske. Om man är välkommen där delvilsäga :) . Men nu kom min älskling så byebye. PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0