17:34

Hejsan. Kom precis hem från haninge. Igår så vart det inte så mycket data, solade kollade lite i haninge också men hittade inget plus att jag hade en j*a mensvärk som jag fortfarande har.. Igår lärde vi oss hur man 'bar tallrikar' haha på speciella sätt dåra. Fick läxa också hah - att vika servetter - HAH. Så idag har vi vikt servetter hela dagen och sedan lärt oss 'bong maskinen' (kassa apparaten). Så himmla konstiga namn innom restaurang. Idag innan vi slutade fick vi också kolla på våra serverings kläder. OMG säger jag bara lägger upp bilder sen. Efter det så kollade jag inne i centrum efter sulor men hittade inga, därefter drog vi till solariumet och solade. Ska till älskling ikväll mys! Får se vad som händer hoppas på något kul, dock känns det inte som fredag. Ska nog hoppa in i duschen nu. Skriver nog innan jag åker till crille. PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0