18 augusti

Tjena, första inlägget då. Vaknade för en halv timma sen av väckarklockan.. Jag och min älskling crille ska till sjukhuset för att kolla hans hjärta. Min lilla gullunge *stackars han*. Men iallafall så gick vi upp och kollade kylen för vi skulle äta pannkakor men nej det fanns ingen mjölk, så blir att ta några mackor och sedan vandra ner till bussen. (Får gå och köpa mjölk sedan) Igår började han skolan och idag är dom lediga haha. Jag längtar om 5 dagar börjar jag ny skola HELT ny, gud så kul det ska blir längtar! Jag hoppas att jag hamnar i samma klass som Sandra,Mikkis och Emil det skulle vara underbart kul. Dessutom så har jag för mig att det bara var en klass kan ju alltid hoppas. och om 14dagar åker jag och min familj, Sandrasfamilj och sandra till Turkiet i 1 vecka. Sandra med stort S är 92:a och går redan gymnasiet och har precis fyllt 18år, Sandra med litet s är hon som jag ska hamna i samma klass som, (haha nu vart det rörigt) Ska bli skoj. Dock är det 1 vecka efter vi börjat skolan men det bryr vi oss inte om! Men nu ska jag kolla när bussen går och hoppas på att älskling blir klar i duschen någon gång! PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0