18:04

Tjena. Ligger nu hemma hos älskling och är skit trött. Började 9.00 - 14.00 sjuuuukt ju trodde vi skulle typ säga hej jag heter paulina hejdå. (?) Men det var det inte, först gick vi till ingången och typ stod som fågelholkar och hade inte en aning om vart vi skulle. Kom dit vid halv 9 kanske klockan var. Stod där i en halv timma och visste inte vart vi skulle, stod och kolla på allt wierd folk som kom och gick, funderade även på vilka som skulle gå i min klass men hade ingen aning. Sen vid 9 kom en lärare och hämtade oss.  Satte oss i matsalen och lärarna presenterade sig och sånt. Sedan ropade dom upp våra namn och vi hoppades att vi skulle få bra klasskamrater. Delvis fick vi verkligen det är skit nöjd med klassen förutom att det är typ inte någon som pratar bara ÖSSMO borna.. och en tjej som inte ens går där som är very irritated! Visst hon 'ställde' bra frågot men irriterade mig ändå på henne.. Men iallafall är nöjd med det och hopass det ska bli skojj! Efter vi kom till klassrummet så presenterade sig mentorerna 2 killar ena var serveringsläraren eller vad det var sen den andra var idrotts läraren så det var awesome. Imorgon ska vi gå runt och kolla på bibloteket och andra klassrum, sedan ska alla lärare presentera sig lite mer sedan tipspromenad osv.. i morgon eftermiddag blir det att göra en efterrätt funderar på om man ska komma på att göra en nu eller om dom delar ut vad man ska göra. På onsdag ska vi till söder vad vi ska göra där kan man väl lista ut själv - stadsvandring.. (Y) . På torsdag börjar schemat på riktigt kan lägga in en bild på schemat sen men kortfattat 8 varje morgon förutom på torsdagar och fredagar då vi har 5 ½ timmes lektion börjar 9 slutar halv tre. Serverings grej, stör mig dock lite på kläderna och hur vi ska se ut då - vit blus.fluga och kjol.. inga strumpbyxor helst och sedan KLACKSKOR (?) asså aa okej mina knän kommer rent ut sagt gå i pension HELT då, knappt att jag klarar att gå i vanliga skor, ska inte ens bli servitris så får väl se hur det blir. Dom vart rätt irriterade av att jag och Sandra ska till turkiet nästa vecka.. Men f*n det är inte vårat fel man ska väl kunna ta ledigt 1 vecka åtminstonde och vi boka för ett halvår sen typ så får se vad som händer.. Men annars får jag väl vara kvar i sverige då.. FAST NE skulle inte tro det.. Ojäklar nu blev det långt inlägg rundar av och lägger in bilderna SEN när jag har tid har ingen kamera sladd nu. PUSSEN

Kommentarer
Postat av: mikkis

SV: jora jag väääntar på dig !

haha skoja inte om att dumbo va jobbig!!

2010-08-23 @ 22:25:06
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0