20:57

Nu ligger jag i sängen med älskling varsin dator han med laptopen och jag med stationären. Käkat nyss mmm kebabtallrik! Känns som jag ska explodera när som helst haha. Min mamma ringde och sa att hon tyckte jag borde komma hem för jag har inte varit hemma på hela veckan,imorgon hoppas jag att träffa Sandra- måste ju planera Turkiet resan! Så imorgon kanske det blir att äta hemma men lär nog sova hos älskling eftersom han går i skolan mohaha! Nej nu ska jag brotta ner crillepille. PUSSEN! Slänger in en gammal bild från förra året-

Kommentarer
Postat av: ensomcaroline '

svar; ojdå, hehe. Det är bara att testa sig fram, det var så jag lärde mig allt. Tillslut förstår man hela mönstret med stilmallen och kodmallarna. :) <333

2010-08-18 @ 22:26:13
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0