22 augusti

Godmorgon sunshine. Vaknde för nån timma sen, har precis duschat och klätt på mig mjukis kläder eftersom det är söndag och dagen innan jag börjar min helt nya skola. Så blir det mys hela dagen. Igår/idag somnade vi haha runt halv fyra kanske. Kollade på 2 lång filmer igår en engelsk och en svensk awesome. Har rätt många fjärilar i magen just nu inför imorgon, eller det kanske e att jag är hungrig bara (?) Tror inte det. Ska packa och sådant inför imorgon så jag inte glömmer något imorgon innan vi tar tåget. Ja juste tågen mellan nynäshamn och västerhaninge börjar gå idag! Grymt så imorgon tar vi 07.45 tåget till haninge, bättre tidigt ifall tågen börjar strula, skulle inte förvåna mig. Så hälldre kommer jag tidigt än försent. Men nu ska vi gå upp och göra frukost. Lägger in bilder sen PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: ensomcaroline '

Tack för att du har anmält dig till "veckans unika blogg vecka 34" . Jag önskar dig all lycka. Och glöm inte bort att skriva ett inlägg om tävlingen och att länka till mig. Puss och kram! :)

2010-08-22 @ 15:02:55
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0