23:05

Amen tjenare, trött som jag vet inte vad 'mysnödig' och små hungrig *hahah* Efter crille kom hem från gymmet så blev det till att fixa sig och sedan dra sig ner mot bussen. När vi väntar på bussen så ringer mamma och frågar om vi kan äta thai istället och självklart ville vi det, var inte speciellt sugen på ytterfilé och sallad idag så blev tjockis mat istället. Mums. Sedan blev det att packa upp och packa ner på nytt. Kollade buss och vi gick till bussen mot nynäshamn. Svängde förbi kvantum och köpte läsk och husvagnar *ahlgrens bilar fast i husvagn format* min nya favorit godis! Mötte även på hans föräldrar då och fick skjuts hem. Så slängde vi oss i sängen och tröck på 'Alfie' den var faktiskt rätt ok. Handlar om en kille som då heter Alfie, han är lite av en player. I slutet så inser han vad han borde gjort och borde inte gjort. Helt ok om internet inte fungerar haha. Men iallafall sen skulle jag låna älsklingens laptop och skriva lite men då lagga allt sönder och stängdes ner så nu skriver jag på stationära istället och han ligger med laptopen. haha. Ska väl ta och äta något strax vet att crille vill äta för han säger alltid när min mage kurrar - Vi kan äta något senare om du vill. Men egentligen säger han så bara för att han vill äta inte för att vara snäll. Så söt så. Justja imorgon efter älskling har gymmat och skolan så blire att gå ner till bokhandeln och köpa några antecknings block och kalender till skolan. Längtar som satan nu bara 3 dagar kvar nu! Pirrig. Nej men lägger väl in en bild på allt imorgon. Hörs senare kanske om jag inte somnar i älsklingens famn :$ PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0