29 augusti

Godmorgon. Vaknade för en halv timma har hunnit och ätit frukost iallafall inge mer ligger och drar lite i sängen hur seg som helst. Men ska berätta om vad vi gjort i helgen iallafall. I fredags när jag kom hem så packade jag och sminkade mig. Kollade lite i datan. Åkte till älskling och vi kollade vad vi skulle göra på kvällen och det vart utgång - nicksta. Kom massa folk, massa små ungar var det från vh typ (?) boring iallafall. Kallt var det också, lär inte göra om det iallafall. Sedan blev det att vi skulle till en lägenhet vid gröndal men dom hittade inte och alla var så j*a bittra så jag orkade inte dra dit så hände massa skit blablabla. Sedan drog jag till tåget hem mot crille och när vi kom dit så skulle vi sova men nej han skulle sova på toaletten hela natten klockan var väl 2 då kan jag tro. Jag somnade väl vid 3-4 minns inte. Sedan var det inge mer med det. Igår så tog vi det lugnt, käkade PH och kollade film. Vid 4-5 somnade vi hah hoppas jag somnar och vaknar i tid, skola imorgon. Idag ska vi nog bara kolla film och mysa, åker ju snart! Men nu ska jag gosa med min älskling PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0