ingen rubrik

Tjenare. Idag så kändes det omöjligt att gå upp, sov jätte dåligt i natt. Har mensverk och mår illa för har inte ätit sen 10 idag i skolan och  lite frukt senare. Efter skolan som var lite seg idag osv.. så gick jag och mikkis till optikern så jag köpte linser sedan åkte jag till ösmo eftersom min snygging inte slutat skolan. Tog bussen mot nynäs med eric 20 minuter senare haha. Precis när vi går på så blev det värsta åskan och sedan när jag går av så blir det värsta skyfallet! Pratat med min sexbomb cassandra idag - det var länge sen kan man säga! Stackaren har ju opererat blindtarmen så hon missade 1 vecka i skolan.. Men iallafall kom hem till crille somnade och fick pms anfall hah kul. jovisst. Sedan så skulle jag ta bussen halv nio men så klart gick den ju inte då så fick vänta till kvart över nio och när vi kommer till ösmo går bussen sönder och måste bytas så kom hem för någon minut sedan. Mår allmänt dåligt just nu.. tråkigt. Plus att jag hoppas att skolan blir bättre för haft redan lite problem med min mentor....... japp ni läste rätt. det har gått 2 dagar.. kul.. jag och sandra får inte ledighet för vi ska till turkiet så det kommer kanske räknas som skolk och då indraget studiebidrag i 2 månader hur dom kan göra så vet jag inte men aa. Lär ju stanna kvar där betalade för resan för ett halv år sen haha. Men ska bli skönt att åka iväg, 37 grader där nere just nu! mmmm skönt, ska försöka blogga där nere så ni får sitta hemma och bli avudsjuka på oss! aja inte på humör alls att skriva ska käka något och sova

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt löser sig... :p

2010-08-24 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0