25 augusti

Kom nyss hem från en runda i gamla stan med HR10a trevligt - fast ne regnade för mycket och som om vi inte har gått tillräkligt med statsvandringar i vansta haha. Men iallafall åkte kvart i nio tåget från ösmo och sedan hoppade resten av klassen på kvart över nio i haninge. Gick av på söder och gick vidare mot maria torget osv.. Sedan slutade vi på drottning gatan och då hade klockan blivit 11 (?) haha gick i stan 1 timma sen slutade trevligt. Jag och Mikkis runt och kollade efter skor gick in på din sko men där hade dom inga, letade efter 4-6cm klack bara eftersom vi ska gå i dom i minst 4 timmar så ska vara bekvämt. Gick in på sko punkten och hittade ett par där lägger upp bild sen. Vi var 3 st som köpte likadana och det vart billigare för alla. Gick in på h&m en snabbis och fick med mig ett par svarta vanliga leggins och en tunika som jag kan ha i turkiet. Efter det gick jag och mikkis till waynes coffee och fikade. - jag tog en chailatte och en muffins - mikkis en choklad och en fralla. Mysigt. Därefter började vi vandra mot tåget och åkte hem mötte upp Pilar i vh och gjorde sällskap till ösmo. Eftersom vi är så lata så tänkte vi ta bussen hem
men när vi åkt till centrum och sedan tillbaka till station då säger busschaffisen att bussen går om 20 minuter minst för dom ska byta chaffis och han/hon var inte där och blabla så gick av och då ringde cassandra och gjorde sällskap med Mathias (som fyller år idag, GRATTIS), Nickee, Cassie och Pilen. Mikkis gick åt ett annat håll hem. Cassie ska byta gymnasium till fredrika bremer - teknik. till erics klass. Nej nu blir det vänta på crillepille ska komma, han ska nog även sova här inatt. Btw fick ledig från skolan så nu finns det inget att oroa sig för! PUSSEN
outfit igårFULA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0