2 cool 4 school

Hola guys! trött som satan just nu, om en halvtimma tar jag och älskling bussen till dr rygg. Har precis kollat klart på 6 Harry Potter filmen! Snart kommer 7:an. Grymt. Aa nån som kanske vill veta vad jag gjorde idag (?). Åkte nämligen till bromma och kollade på min (troligtvis) nya skola. AWESOME! Kom dit vid 10 tiden och pratade lite med mentorn, han verkar bra. Fick även kolla på schemat och klassen. Den här skolan är då inte som alla andra gymnasier.. utan istället för praktik 7 veckor till exempel på samma ställe i streck typ så lägger dom ut sin apu 2 dagar i veckan redan från början sen efter några veckor så byter man praktikplats, i 3an är det 2-3an är det 3dagar i veckan. Vi är 10 i klassen så det blir lite mer seriöst än vad den andra skolan är. Så imorgon blir det att rensa lite i skåpet och sedan på onsdag blir det att åka 1 ½ timma till bromma och börja nys skola och klass! Känns så jäkla skönt. Imorgon blir det att ringa praktik osv. Kulkul. Imorgon händer en spännande sak också men det får ni veta då mohah. Men nu ska jag vänta på att älskling duschat klart och sedan ta bussen. PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0