24 september

Tjenare. Igår var jag bara hemma och slappade. Orkade inte sitta vid datorn. + att min dator kanske har pajjat på något håll :| . Idag i skolan var det JÄTTE stressigt! Och kockarna var jätte otrevliga osv..  Men allt gick någorlunda bra! fick 33 kronor dricks var, jag och Sandra. Har läxa till på nästa fredag - planera en middag, och kunna massa glas (öl,vin,cognac osv.) Kulkul. Nu är det äntligen helg skönt! Blir nog bara slappa idag om inget annat dyker upp men det brukar det ju inte göra.. Imorgon kanske det händer något vem vet? Känner att min blogg är lite små tråkig eftersom jag inte har några bilder osv. Juste efter skolan så gick jag förbi min faster och lekte lite med henne och hennes son elias. =) 
Aja slänger in en bild också PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0