28 september

tJENA. Kan börja med att hur f*n kan folk tycka det är kul att vara hemma om man inte är sjuk eller så..? Man har ingeting att göra man typ kollar teve och sitter och klickar på samma ställe på datan? Har varit hemma en halv dag och tröttnat redan, alla är i skolan så man kan varken träffas eller snacka, kul verkligen. Och hur stora problem kan man ha att byta skola? verkar väldigt komplicerat och omöjligt enligt vissa lärare. Så jäkla rastlös! Idag har jag varit i riksäpplet och hämtat alla mina egna saker, tex skor,böcker osv. Sedan träffade jag på en kompis på vägen hem så hade någon att prata med. Sen nu i 3 timmar har jag inte gjort ett piss och är skit irriterad haha. Ikväll ska jag träffa älskling som tur är! Har plockat lite i mitt rum rensat lite i garderoben men orkade inte rensa allt så det får blir någon annan gång. Är fortfarande inte nöjd med min design så ska kanske fnula lite och ändra lite på den hehe, aldrig riktigt nöjd. Men nu ska jag ta en glass och lyssna på musik och sedan kolla designen. PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0