30 september

Hola! Kom nyss hem ifrån ett letande av skor- köksskor. Så jäkla irriterad! Diskriminering på hög nivå minsta storlekarna i arbetsskor är 40?! Som om inte tjejer kan vara byggarbetare/målare osv.. sämst så hittade inga så ska fortsätta leta. Nån som vet någon bra sida? Idag var jag i restaurangen i 'skolan' och hjälpte till kockarna och så. Kul! Snart ska jag käka och senare blir det färd till nynäs för mormor fyller år. Grattis! :D
På måndag har min mentor Dan ordnat en liten minnesstund/cermoni för erik. Tycker det är så jäkla bra att äntligen någon lärare bryr sig om vad som händer. Men nu ska jag byta om för stinker råkorvochråfläskkotlett haha. PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0