i'm back

Tjenamors! Tillbaka från de döda. Har inte haft tid och ork att skriva. Idag så var det Fredrika dagen i skolan så vi skulle ut och ha sammanbetsövningar i rudan i haninge. Det sög rätt hårt. Kunde inte vara med eftersom jag kan varken börja mig ner eller sitta på huk så det blev inge sammanbetsövningar för mig tittade bara på och skrattade hah. Därefter så gick jag till centrum med Elin för skulle leta efter ett par vantar och gick igenom hela haninge centrum inga jäkla vantar på någon affär.. tillslut hittade vi vantar och hittade även en söt t-shirt på haninge med ett gulligt tryck på. Gick därefter till donken och mötte också upp Steffanie och käkade en mc chicken och en choklad milkshake. NAJS! Sitter nu framför datorn och har nyss pluggat engelska! Tycker det går bra i skolan förutom all jäkla mobbing som sker.. trött på sånna barnsligheter men vissa kan bara inte växa upp riktigt, plus att skolan värkar inte ta det på allvar. Får se vad som händer i framtiden. Har fått 2 MVG:n hittils ! Så jäkla glad. Strax kommer Crille hit också han lär väl ta upp datan hela kvällen. Ska lägga upp lite bilder från turkiet också!
Skriver mer om det sen! PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0