ultraljud för första gången..

Tjena.
Nu är jag tillbaka från Herr doktor. Kom dit vid halv 3 så jag och pappa gick till Möllers eller vad det nu heter, iallafall ett café. Vi tog oss en varsin groda - haha den var jätte söt. Kan lägga in en bild på den sedan, var iallafall en bakelse. Därefter så gick vi till napprapaten. Han tröck och knaka. Gjorde ultra ljud också haha fast såg aldrig hur det gick till för låg på en brits med huvudet i ett hål medans han gjorde ultra ljud på nedreryggen. Fick några övningar jag skulle göra också 2 gånger om dagen- eftermiddag och kväll. Så tillslut fick jag svar och hade en liten scolios men det var inte så allvarligt, min lilla älskling har det så nu blir vi herr&fru scolios- skämt osido. Sen hade jag många inflamationer i muskler och sådant lite över allt i ryggen, ner från röven upp till nacken. Så ska börja göra pilates övningar hemma/sjukgymnast. Och för er som inte vet vad scolios är, det är när ryggraden vrider sig och då kan man känna att man har en trötthetskänsla och värk i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0