vila i frid Eriok en ny stjärna där uppe har blivit till.

Hej. Kom hem för en stund från skolan, första dagen i nya skolan. Stormtrivs! Lagade rullader med potatis och sås idag så jäkla gott! Har bestämd praktikplats nu men börjar nästa torsdag på min födelsedag. Så imorgon lär jag få vara i köket med kockarna i restaurangen i skolan då. Tar ungefär 1½ timma dit. Varför jag inte skrev igår var för att en vän,ett ex,en underbar person gick bort. Kan inte fatta det men nu är det så och det är så otroligt hemskt! När jag fick höra det igår vid halv åtta tiden så kunde jag inte tänka klart sen när allt la sig någorlunda så tänkte jag då tillbaka på alla minnen jag har endå. Min första kärlek! Slutade helt prata och nästan hatade varandra när det blev slut. Sen nu i våras så pratade vi lite och umgicks lite allt var bra osv. Hur kan en sån person som alltid är glad egentligen inte är glad, jag förstår inte men dom minnena jag har som alltid kommer vara kvar är underbara och när jag tänker på dom så ler jag det är så man vill minnas en person som betyder fast man inte visar det på så sätt att alla ser det. Men som sagt minnen förblir kvar här hos mig på jorden i mitt huvud och hjärta medan du flyger upp och blir himmelens ängel och har det bra och dricker lapin kulta på ett moln där uppe. Tänker på alla dina närmaste vänner och familj. Nej men ha det bäst där du är och vila i frid Eriok! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0